Ко-промоція - Kleemed

Ко-промоція

777

Ландшафт фармацевтичного ринку безперервно змінюється – розробляються сучасні препарати, з’являються нові методи діагностики, упроваджуються революційні терапевтичні підходи. Ринок фармацевтичної продукції зростає в геометричній прогресії, посилюючи і без того велику конкуренцію. Крім того, свій вплив на вітчизняний фармацевтичний ринок виявляє нестабільна фінансова ситуація, наслідки економічної кризи, зниження рівня життя населення та інші дестабілізуючі фактори розвитку.

Нові умови вносять свої корективи: зростають очікування від інвестицій в промоцію, скорочуються розміри маркетингових бюджетів, підвищується необхідність залучення в процес просування всіх учасників ринку.

Зміна структури і масштабів сучасного фармацевтичного ринку та сучасні економічні  умови вимагають швидкої реакції з боку маркетингових відділів фармацевтичних компаній і, як наслідок, з’являються і активно розвиваються нові методи промоції лікарських засобів, переосмислюються класичні маркетингові підходи щодо просування.

Простим і доступним розв’язанням злободенних проблем кризового періоду є використання такого інструменту маркетингу, як ко-промоція різних препаратів неконкуруючих фірм на першому візиті до лікаря.

Компанія ТОВ «Клімед Україна» надає послуги ко-промоції лікарських засобів та дієтичних добавок до спеціального раціону харчування урологічної, гінекологічної та репродуктивної груп препаратів.

З нами ви отримаєте:

  • зменшення витрат на маркетинг;
  • економію бюджетних коштів у частині утримання зовнішніх служб;
  • зменшення витрат на проведення промо-акцій та рекламних кампаній;
  • зменшення фінансових ризиків;
  • підвищення продажів і стабілізацію доходів.

Компанія ТОВ «Клімед Україна» відповідально і сумлінно підходить до виконання своїх зобов’язань у сфері ко-промоції:

  • ми працюємо над тим, щоб наші медичні представники відповідали найвищим вимогам і корпоративній політиці партнерських компаній;
  • ми підбираємо і навчаємо кваліфікований і відповідальний персонал, контролюємо його роботу: форму, способи, час надання інформації лікарям;
  • чіткі внутрішні вимоги, орієнтація на цінності і місію нашої компанії регламентують поведінку наших співробітників;
  • у нас існують певні вимоги до випуску інформаційних матеріалів;
  • ми дуже скрупульозно і відповідально підходимо до створення продукції промоційного характеру, обов’язково вказуємо ступінь доказовості ефективності та безпеки того чи іншого лікарського препарату, представляємо посилання на всі джерела інформації.