Спонсоринг - Kleemed

Спонсоринг

sponsoring

Спонсорований суб’єкт у свою чергу зобов’язується сприяти створенню й розвитку успіху спонсора, досягненню його маркетингових цілей. Мета цього виду діяльності – надання іміджу спонсора своєрідного блиску за допомогою таких засобів, які позитивно сприймаються громадською свідомістю. В основному спонсор ставить за мету асоціювання з позитивними суспільними цінностями, конкретною особою, видом діяльності або організацією.

Підприємства розробляють програми спеціальних заходів з метою поширення інформації про підприємство і його товари, забезпечення популярності. Комунікативний ефект таких спеціальних заходів націлений на те, щоб «прорватися» крізь інерційність сприйняття та захисні інформаційні бар’ єри споживачів і підвищити ступінь впізнаваності образу підприємства та його товарів через асоціювання з видатною подією, розважальним заходом або діяльністю, пов’ язаною з благородною метою. Такі заходи забезпечують спонсорові широке інформування на ринку, контакти з засобами масової інформації, ентузіазм з боку торгового персоналу і підтримку громадської думки.

Популярність спонсорської підтримки пов’ язана з трьома складовими. По-перше, спеціальні заходи привертають увагу однорідної аудиторії. По-друге, спонсорування спеціальних заходів отримує підтримку з боку торгового персоналу. Працівники, які керують такими заходами, також набувають популярності. По-третє, порівняно з рекламою, управління спеціальними заходами – відносно нескладний процес, оскільки основні елементи заходів готуються заздалегідь. До того ж зазвичай використовують одних і тих самих виконавців й схожий план для управління декількома подіями.

Важливо і те, що спонсорство працює як комунікація в тих випадках, коли реклама заборонена або законодавчо обмежена, що не дозволяє ефективно її використовувати.

Мета спонсорських заходів – взаємодія з конкретними цільовими групами, підвищення рівня впізнаваності підприємства, створення іміджу фірми або її продукції.