
Завдання реклами фармацевтичної продукції:
- Ознайомлення з лікарським препаратом або торговою маркою лікарського препарату і залучення уваги фахівців.
- Фіксування у свідомості фахівців ексклюзивної торгової пропозиції лікарського препарату та залучення їх до використання рекламованого лікарського препарату.
- Створення іміджу торгової марки лікарського препарату і довіри до неї з боку фахівців.
- Надання інформації про властивості та переваги лікарського препарату (наприклад, зниження частоти побічних ефектів, підвищена ефективність лікування, зручність застосування лікарського препарату тощо).
- Нейтралізація реклами конкуруючих лікарських препаратів.
- Формування впізнавання упаковки або торгових знаків.
- Формування корпоративного іміджу і довіри до фармацевтичної компанії з боку фахівців.
- Досягнення того, щоб фахівці призначали рекламований лікарський препарат (виписування рецепта або рекомендації щодо застосування лікарського препарату кінцевому споживачу).
- Формування платформи для вводу фармацевтичною компанією нових лікарських препаратів.
Над рекламою здійснюється більш ретельний контроль з боку фармацевтичних фірм порівняно з іншими способами просування.
Цілі і завдання реклами:
Завдання реклами – збільшити прибуток компанії шляхом збільшення обсягу збуту товару або підвищення цін.
Найчастіше компанія дає рекламу з метою збільшення обсягів збуту. Однак це не завжди вдається, тому що:
- Дуже складно виділити вплив реклами з комплексу факторів, що впливають на обсяг реалізації товару.
- Для більшості споживачів покупка є підсумковим результатом тривалого процесу прийняття рішення.
У зв’язку з цими факторами вплив поточної реклами на обсяг збуту проявляється не відразу, а тільки через певний проміжок часу. Винятком може бути тільки показник обсягу реалізації в короткостроковому періоді, який є хорошим показником ефективності реклами.